اس ام اس خیانت و نامردی جدید خرداد ۹۲

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 27
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 67
باردید دیروز : 108
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 175
بازدید سال : 71,666
بازدید کلی : 5,971,565
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس خیانت و نامردی جدید خرداد ۹۲

اس ام اس خیانت و غرور خرداد 92

 

 

دلم را پیش خود پابند کردی

ولی گفتی تو دنیای دردی

غرورم را شکستی بی تفاوت

برو فکر کن همیشه خیلی مردی

.

.

.

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را

به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم

نکردی رحم حتی بر غرورم

.

.

.

دلم را شبی در حضورم شکستی

نه آینه حتی غرورم شکستی

ندادی به خلوتگاه عشق راهم

پلی بود اگر در عبورم شکستی

.

.

.

شده بازیچه ای قلب صبورم

شکستی عاقبت بال غرورم

به آسانی گذشتی از کنارم

مثال دفتری کردی مرورم

.

.

.

گفته بودی از غرورم از سکوتم خسته ای

من شکستم هر دو را

گفته بودم از سکوتت از غرورت خسته ام

به خاموشی مغرورانه ات شکستی باز مرا

.

.

.

خدا بودم خدای خودپرستان

گدا کردی مرا تو سنگ مغرور

مرا باور به بی همتایی ام بود

مرا از باور خود کردی ام دور

.

.

.

تمام روز و شب با بی قراری

به شوق روی تو بیدار هستم

اگرچه بی غرورم زنده اما

به شوق لحظۀ دیدار هستم

.

.

.

غرور من که زسختی به کوه می مانست

کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد

دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت

چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟

.

.

.

دوستی شوخی سرد آدماست

بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرورمن و تو

دوستی توطئه ثانیه هاست

.

.

.

گرچه ای دوست غروردلت احساس مرا درک نکرد

آفرین بر غم عشقت که تا پایان راه مرا ترک نکرد

.

.

.

ز چشمت اگر چه که دورم هنوز

پر از اوج عشق و غرورم هنوز

قبول است عمر خوشی ها کم است

ولی با توام پس صبورم هنوز

.

.

.

فردریش نیچه :

انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند.

.

.

.

شبیه چشم های تو پر از گناه می شوم

میان ظلمت شب قبیله ماه می شوم

خدا زمین گناه عشق من وتو ببین چطور

به خاطر غرور تو زیاده خواه می شوم

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس خنده دار ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس , اس ام اس خیانت , اس ام اس خیانت 92 , اس ام اس خیانت جدید , اس ام اس خیانت و نامردی 92 , اس ام اس عاشقانه 92 , اس ام اس غرور , اس ام اس نامردی , اس ام اس نامردی جدید , جدیدترین اس ام اس خیانت , جدیدترین اس ام اس عاشقانه ,
بازدید : 758
تاریخ : چهارشنبه 15 خرداد 1392 زمان : 17:06 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود