فال روزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 92

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 291
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,555
بازدید ماه : 6,273
بازدید سال : 77,764
بازدید کلی : 5,977,663
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

فال روزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 92

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز یکی از دوستانتان هدیه ای به شما می دهد. شاید این هدیه پول باشد، آیتمی باشد که به آن نیاز داشتید یا چیزی دیگر. هر چیزی را قبول نکنید و در مقابل شما هم هدیه بدهید. اگر لازم شما اصرار کنید. شاید امروز دوستتان سخاوت به خرج دهد، ولی بعداً حتماً از شما درخواست هایی خواهد داشت. اگر امشب برای اولین بار سر قراری می روید، هر دوی شما بسیار عاشق خواهید شد. نه در معنای رمانتیک، بلکه در موضوعاتی که برای صحبت انتخاب می کنید. نگذارید انتخاب های شخصی ما این رابطه را خراب کنند. حس می کنید که دیگران در محل کار زیاد جدی نیستند. آنها سست شده اند و این شما را اذیت می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما نمی توانید در مقابل وسوسه در چشم بودن مقاومت کنید. کسی از شما می خواهد داستانی تعریف کنید. استعداد شما در خیال پردازی به شما کمک می کند. داستان را کوتاه کنید. اگر آن را طولانی کنید، دوستان تان خسته می شوند. عملکرد خود را با مشاهده عکس العمل های آنها تنظیم کنید. روحیه شما در محل کار بطور ناگهانی تغییر می کند و مثبت می شود. می توانید طرف مقابل مسائلی که با آنها مواجهید را ببینید. این باعث می شود که دید شما وسیعتر شود. در مورد رابطه خود باید با انتخاب دشواری روبرو شوید یا اینکه سازش کنید. این رابطه در حال رشد است و شما باید اقدام مثبتی انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

یک دور همی برای شما اخبار خوب و اطلاعات مفیدی دارد. مشکل اینجاست که این اطلاعات زیاد است و شما می خواهید همه آن را به یاد داشته باشید. ولی حافظه شما مثل همیشه خوب نیست. قبل از شرکت کردن در این دور همی، کاغذ و قلم بردارید و همه چیز را یادداشت کنید. امروز در محل کار به شما خوش می گذرد. هم خوب کار می کنید و هم مؤثر و مفید واقع می شوید. شما برای طرف مقابل تان احساس تأسف می کنید و متوجه می شوید که احساسات عمیقی بین شما وجود دارد، ولی در هر صورت شما به درد هم نمی خورید. بجای آنکه به خاطر آنچه از دست می دهید متأسف باشید، از بازیافتن آزادی تان خوشحال باشید.

فال روزانه متولدین تیر

شما معمولاً از خواب هایتان خوشتان می آید، هم از خواب هایتان و هم از تحلیل و تعبیر آنها. امشب خواب های زیادی می بینید و بیشتر آنها را روز بعد به یاد می آورید. شاید بهتر باشد یک دفتر رویاها برای خودتان داشته باشید. چه سر کار باشید چه نباشید، امروز روز پربازدهی برای شماست. می توانید به نحو مؤثری اطلاعات کسب کنید و دستوری برای موفقیت خود درست کنید. در رابطه خود حس می کنید یک ایده که فکر می کردید خوب است، به شکست می انجامد و ایده ای که به درد نمی خورد موفق می شود. مشکلاتی که در این رابطه نزدیک تجربه کرده بودید، حل می شوند، اگر در مورد آنها حرف بزنید و بجای دیدگاه آرمان گرایانه، دیدگاه واقع گرایانه داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دعوت های زیادی دریافت می کنید. بهتر است در منزل استراحت کنید، ولی قطعاً به این دعوت ها جواب منفی نمی دهید. مکان، میزبان و مهمانان هر مهمانی را در نظر بگیرید. در مهمانی هایی شرکت کنید که بهتان خوش بگذرد. سر کار باشید یا نباشید، فشار زیادی برای انجام وظایفتان حس می کنید. امروز همان روز بارانی است که منتظرش بودید. در مورد رابطه خود با آنکه بسیار احساساتی هستید، ولی از طرفی کمی هم بی رحم هستید. می دانید که چیزهایی هست که باید به آنها رسیدگی کنید و نمی توانید با حرف آنها را تمام کنید. باید عمل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روی مطالعات معنوی کار می کنید. شاید کتابی در این مورد بخوانید، در سمیناری شرکت کنید یا آموزش ببینید. فقط روی یک موضوع تمرکز کنید و چند کار را با هم انجام ندهید. در رابطه خود حیات تازه ای می یابید، فقط در صورتی که با هم برای آن تلاش کنید. امروز احساسات همه شدید است و اگر کلمات خود را درست انتخاب نکنید ممکن است همه چیز را بدتر کنید. اگر می خواهید همه چیز درست شود، باید این موضوع را به خاطر بسپارید. در محل کار، طرز کار شما زیاد به روز نیست، و به همین دلیل دیگران شما را به خاطر قدیمی بودن سرزنش می کنند. این چیزی نیست که از آن خجالت بکشید. پایبندی به روش های سنتی گاهی بهترین و مؤثرترین کار است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز تفریح و سرگرمی اولویت اول شماست. شاید دوست داشته باشید به رستوران بروید و ناهار یا شام خوب و کاملی بخورید یا بخواهید به ماساژ بروید یا ورزش و تمرین کنید. در هر صورت کاری انجام دهید که برای سلامت شما خوب است. اگر لازم است چیزی را به عشقتان بگویید نگران نشوید و شک نکنید. انرژی ها و عواطف امروز شدید هستند و اگر بدون از دست دادن خونسردی خود بتوانید با هم حرف بزنید، این به شما کمک می کند. در غیر این صورت بهتر است صبر کنید. نگرانی شما در مورد هفته کاری نمی گذارد از کاری که انجام می دهید لذت ببرید. در این موقعیت بد و دشوار گیر نکنید. نیازی نیست نگران فردا باشید. بگذارید فردا برسد و بعد با شجاعت و جسارت عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما هفته سختی در پیش رو دارید. شریک زندگی شما به وقت و انرژی شما نیاز دارد. روز خوبی برای وقت گذاشتن برای خودتان است. به ماساژ، سونا یا شنا بروید و فقط آرام باشید. بدین ترتیب وقتی به دیدار شریک زندگی تان می روید، شاداب و سرحال خواهید بود. امروز متوجه می شوید که چرا اخیراً ناآگاهانه مشکلاتی در این رابطه درست می کردید. از همان ابتدا انتظارات خاصی داشتید که فکر می کردید برآورده شود. اگر از برآورده نشدن آنها از او بیزار بودید، باید با او حرف بزنید و دیدگاه او را درک کنید. کشیدن نقشه بجای منتظر شدن و امید داشتن به برنامه ریزی دیگران امروز کلید موفقیت شماست. نیروی تمرکز شما امروز قوی است. دیگران سعی می کنند با انتقادهای خود تعادل شما را بهم بزنند. نگذارید این کار را بکنند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انتظار یک روز آرام را داشتید، ولی تماس های زیادی با شما گرفته می شود. باید یک جا به همه آنها رسیدگی کنید. از مهارت های خود استفاده کنید و اول به مهمترین آنها بپردازید. با حواس پرتی به هیچ جایی نمی رسید. پس بقیه را ول کنید. از امروز برای اصلاح رفتار کلی خود در مورد کار استفاده کنید. چه سر کار باشید چه نباشید فرقی نمی کند. فقط بدانید که زمان تغییر دیدگاه در مورد شغلتان رسیده است. احساسات شما امروز در این رابطه شدت می یابد. اگر تازه با هم آشنا شده اید بهتر است سعی کنید در این جریان گم نشوید. شما دو نفر با هم کاملاً هماهنگ هستید، ولی علیرغم جذابیت اولیه، اختلافات آشتی ناپذیری هم در نظرات شما وجود دارد. ذهنتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین دی

آیا امروز قرار بود به خرید بروید؟ اگر اینطور است، این کار را به فردا موکول کنید. متوجه می شوید چیزهایی که در ویترین هستند و وسوسه می شوید آنها را بخرید، بعد از خرید چیزی جز دردسر برایتان ندارند. سعی کنید ویترین ها را نادیده بگیرید و در دام فروشندگان نیفتید. اگر امروز در منزل هستید، اصول کاری خود را در کارهای خانه هم بکار می گیرید. این اشکالی ندارد و به شما کمک می کند که کارهایتان را به راحتی تمام کنید. امروز به عشقتان چیزی می گویید که او را بسیار ناراحت و آزرده می کند. چه عمداً گفته باشید چه غیرعمدی، بهتر است دلیل ناراحتی او را بپرسید. صداقت شما او را آشتی می دهد. فقط باید دیدگاه درستی در مورد کل موضوع پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بسیار جذاب به نظر می رسید و این اعتماد به نفس شما را بالا می برد. حتی اعضای خانواده هم متوجه جذابیت شما می شوند. ولی در عین حال دوست دارید در منزل بمانید و بیرون نروید. اگر می خواهید عشقتان هم متوجه جذابیت شما شود، بهتر است او را به ناهار یا شام بیرون دعوت کنید. یا باید به دور خودتان دیواری بکشید یا اینکه درک کنید که این کار سودی برایتان ندارد و نمی گذارد با طرفتان ارتباط خوبی برقرار کنید. امروز پل زدن عاطفی بین خودتان و عشقتان باعث می شود که رابطه شما محکم تر شود. در محل کار برایتان سخت است که به صندلی تان لم دهید و کار نکنید. بر خلاف همه تنبلی ها، بی تابی فراوانی حس می کنید و می خواهید کار جدیدی را شروع کنید. این حس را پس نزنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید توصیف نادرستی از عشق داشته باشید. اگر در رابطه ای دائمی هستید اشکالی ندارد، چون این قضیه گذراست. ولی اگر تازه با کسی آشنا شده اید، باید مراقب باشید. زیرا ممکن است او واکنش بدی نشان دهد یا کلاً ناپدید شود و برنگردد. حواستان را جمع کنید. شما امروز نمی توانید با عشقتان سر موضوعی به توافق برسید. هر دوی شما ایده ها و احساسات متفاوتی در مورد چیزهای خوب و بد دارید و نمی توانید در چشم هم نگاه کنید. اگر این حس را کنار بگذارید و واقعاً طالب پیشرفت باشید، می توانید گفتگوی عمیقی با هم داشته باشید. روحیه کارآفرینی شما بسیار قوی است، چه سر کار باشید چه نباشید. به هر چیزی که نگاه می کنید در آن فرصت جدیدی برای یک کسب و کار جدید می یابید. هر فردی که ملاقات می کنید، برایتان منبعی بالقوه از موفقیت بلندمدت در حرفه و شغل شماست.

درباره : طنز و سرگرمی , فال و طالع بینی ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 92 , فال 23 اردیبهشت 92 , طالع بینی دوشنبه 23 اردیبهشت 92 , فال , طالع 92 ,
بازدید : 590
تاریخ : دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 زمان : 11:44 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود