اس ام اس و جک مخصوص چهارشنبه سوری

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 43
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 94
باردید دیروز : 108
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 202
بازدید سال : 71,693
بازدید کلی : 5,971,592
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس و جک مخصوص چهارشنبه سوری



ما امسال میخوایم واسه چهارشنبه سوری یکی از پرایدامونو آتیش بزنیم ، تازه شاید پوست پسته هامو بریزیم توی آتیش که بیشتر گُر بگیره …
الان متوجه سطح اقتصادی ما شدید یا بیشتر مسئله رو بشکافم ؟؟؟
.
.
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم و کینه ها را بسوزانیم و زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم و آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم !
.
.
یک عدد شلوار خمره ای سایز ۸۰ ، راه راه ریز آبی سفید ، جیب ۳۰سانتی ، خشتک تیوبلس سه لایه کِشی مخصوص پرش از موانع چهارشنبه سوری ! فوری فروشی …
معاوضه با باغ پسته یا ویلا در شمال کشور + یک فروند پراید !
.
.
دقت کردین که حتی تصور درس خوندن توی شب ۴شنبه سوری آدمو دچار یه نوع تشنج عصبی میکنه ؟؟؟
.
.
یکی از فانتزیام اینه که ۴شنبه سوری جلوی پای یه خانم باردار بمب ساعتی بندازن و منم خودمو طی یک حرکتی اسلوموشن پرشی پرت کنم روش ولی قبل از رسیدن بهش منفجر بشه و صورتم مثل این انفجارهای تام و جری سیاه بشه و زل بزنم توی دوربین تا من باشم دیگه از این فانتزی های جانفشانانه از خودم منتشر نکنم !
.
.
۴شنبه سوری داره میاد ، شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم بشه دل مهربونت !
.
.
هروقت تونستی سینه خیز از روی آتیش بپری اونوقت میتونی به خودت اجازه بدی که فکر کنی که من دوسِت دارم !
بعله ، یه همچین آدم شاخ و نایسی هستم من !
.
.
تق تق فش فشه / فاصلمون کم بشه
هیزم و نفت و آتیش / دوست دارم خداییش
سیب زمینی به سیخه / عکس گلت به میخه
غماتو بیار فوتش کن / کینه داری شوتش کن
هوا بهاری میشه / سرما فراری میشه
زردی ازت دور بشه / هرچی میخوای جور بشه
.
.
دوستانی که عقده محو شدن توی گلوشون قلمبه شده ، روز روز شماست تا با هر دودی خودتون رو گم و گور کنید …
.
.
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم ؛ میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم !
.
.
یکی از فانتزی هام اینه که شب ۴شنبه سوری بشینم خودمو برای امتحانات پایان ترم آماده کنم !
یه همچین دانشجوی دوراندیش و فرصت طلبی هستم من …
.
.
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم و همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن !
.
.
سوختن غصه هات تو آتیش چهارشنبه سوری آرزومه !
.
.
بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را با گرما ی دلنشین اجاق ها میشناسم !
.
.
یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم ؛ آخه جیگر طاقت حرارت نداره !
.
.
یه وقت نری از رو آتیش بپری !!!
آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه !
.
.
چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش و اعصاب ، بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !
.
.
واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه
چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
.
.
تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی !
.
.
با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید :
سایز خشتک
زاویه پرش
استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار
دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا
فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش
توکل به خدا ، آبروی شما آبروی ماست …
(ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه !)
.
.
سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قرمزا میزاشتن زمین بعد با آجر میزدن روش !!!
.
.
پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم و شبیه سازی انفجارهای قاره ای و آزمایش بمب های اتمی بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم چهار شنبه سوری مبارک !
.
.
پیشاپیش حلول چهارشنبه سوری سال ۹۲ را بر شما ترقه بازان و نارنجک زنان عرصه مردم آزاری تبریک و تهنیت عرض مینماییم !.
با تشکر ویژه از دوستانی که اگه کمک نمیکردن واقعا این مطلب هم الان نبود !!!

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس مناسبتی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه چهارشنبه سوری , اسمس باکلاس 4شنبه سوری , جوک تاپ سه شنبه آخر سال جک فانتزی چهارشنبه سوری 92 , جک پریدن از روی آتیش خنده بازار , چهارشنبه سوری 92 ,
بازدید : 237
تاریخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 زمان : 1:07 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود