اس ام اس روز زن

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 3
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 268
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,532
بازدید ماه : 6,250
بازدید سال : 77,741
بازدید کلی : 5,977,640
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس روز زن



باز از چمن داور، يک غنچه نمايان شد / از يمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخيز نما شادي، ايام سرور آمد / چون باز دري بر خلق از روضه ي رضوان شد . . .
.
.
.
همسر عزيزم زن زندگي من بدان هميشه و در هر شرايط دوستت دارم. عاشقانت همه نامي و نشاني دارند آنکه در عشق تو بي نام و نشان است منم.
روزت مبارک عزيزم . . .
.
.
.
دوش از سرور غيبم / بر گوش دل ندا شد
گفتا زجاي برخيز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا-س / از بيت مصطفي شد . . .
.
.
.
مژده به آقايان : پژو ??? بدون اير بگ – بدون کمربندايمني – آماده آتش سوزي بدون دليل دوگانه سوز و آماده انفجار
بهترين هديه براي همسر دلبندتان در روز زن !!!
.
.
.
بنام آنکه شادي وخوشبختي را آفريد به آسمان گفتم قشنگترين جمله را بگو تا براي عزيزترين کسم بنويسم : گفت بنويس دوست دارم بي نهايت باصداقت تا قيامت تقديم به همسرعزيزم به مناسبت سالروز ميلاد حضرت صديقه کبري فاطمه زهرا (ع) و روز زن . . .
.
.
.
بيستم ماه جمادي / اين ندا دادي منادي
آمده هنگام شادي / فاطمه از مام زادي
.
.
.
و خداوند زن را نمک زندگي آفريد تا مرد را از گنديدگي نجات دهد !
روز زن مبارک !
.
.
.
همسرم روزت را تبريک گفته و هزاران هزار شاخه ي روز صورتي را به همراه تمام عشق که موجوديم است تقديمت مي کنم قربونت برم بدون که هميشه دوست داشتم دارم و خواهم داشت . . .
.
.
.
روز زن بهانه اي است براي تشکر از شما و من خيلي دوستتون دارم
و حاضرم همه دنيامو دو دستي تقديمتون کنم . . .
.
.
.
زهرا که از فروغش عالم ضيا گرفته / دين نبي ز فيضش نشو و نما گرفته
مريم زمکتب او درس حيا گرفته / جشني به عرش اعلي بهرش خدا گرفته . .
.
.
.
سالروز ميلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطاي خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتاي امير مومنان و الگوي بي بديل تمام جهانيان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
.
.
.
بيشتر مردان موفقيتشان را مديون زن اولشان هستند
و زن دومشان را مديون موفقيتشان !!!
.
.
.
سراي احمد امشب رشک طور است / زمين و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلريز حور است . . .
.
.
.
وقتي محبتت را با همه وجودت به من تقديم کردي و مرا شرمنده الطاف کريمانه ات کردي و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردي بار دلدادگي را سخت بر دلم نهادي و امانت عشق را در وجودم نهادي و عهد کردم که تکيه گاهت در همه لحظاتت باشم.
روز ولادت حضرت زهرا را به شما همسر عزيز و مهربانم پيشاپيش تبريک ميگويم . . .
.
.
.
شد جهان پرشور و غوغا / صفحه ي گيتي مصفا
بيت احمد طور سينا / پا نهد زهرا-س به دنيا . . .
.
.
.
چه گويم در مقام تو , تو اي روح اهورايي , تو نور چشم خورشيدي
تو زهرايي , تو زهرايي . . .
.
.
.
عالم شده معطر از گلشن خديجه / خندد گل محمد در دامن خديجه
آنان که ديده بستند از خدمت خديجه / کي مي توان ببينند اين عزت خديجه . . .
.
.
.
همسرم عزيزم ، روز زن فرصتي براي ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صميمانه تو را ميبوسم و دوستت ميدارم . . .
.
.
.
ميلاد سرور بانوان جهان
و مادر تمام شيعيان بر شما و تمام ايرانيان مبارک باد . . .
.
.
.
دوست دارم هميشه همرنگ صداقت باشي .
روزت مبارک همسر عزيزم . تنها تکيه گاه مني دوستت دارم . . .
.
.
.
ميلاد دختر نبوت ، همسر ولايت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
.
.
.
ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس مناسبتی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس تبریک روز زن , اس ام اس تبریک روز همسر , اس ام اس جدید روز زن , اس ام اس های جدید تبریک روز زن , جملات تبریک روز همسر ,
بازدید : 1030
تاریخ : یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 زمان : 11:48 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود