اس ام اس براي تبريك روز مادر

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 692
باردید دیروز : 630
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,586
بازدید ماه : 7,304
بازدید سال : 78,795
بازدید کلی : 5,978,694
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس براي تبريك روز مادر

http://iranmatlab.ir/files/fa/news/1393/1/22/108346_474.jpg

 

حق تو را عصمت کبری خوانده
مـصـطـفـی ام ابـیـهـــا خــوانــده
حـوریـان مـحـ‍و رخ مــاه تـوانـد
قـدسـیــان خــادم درگـاه تـوانــد...........
ولادت هانیه، عالمه، مرضیه، راضیه، صابره، صادقه، ممتحنه، شافعه، حوریه، محبوبه، حضرت فاطمه تبریک و تهنیت باد

مادرم روزت مبارک

.

.

.

من زن خلق شددم....نه برای در حسرت یک بوسه ماند،
برای خلق بوسه ای از جنس ارامش،
من زن نشده ام که همخواب ادمهای بیخواب شوم،
زن شده ام که برای خواب کسی رویا شوم،
من زن نشده ام حسرت اغپشی عاشقانه را داشته باشم،
زن شده ام تا اغوشی در تنهایی عشقم باشم.ب افتخار شما و من
پیشاپیش روز زن مبارک.

.

.

.

مادرم
کودکانه دوستت دارم
کودکانه محتاج مهرت م...
من برای آغوش پر مهرت همیشه کودکم
دست منو ول نکن که من هنوز هم بدون تو زمین میخورم ...
...
تبلور عشق روزت مبارک ...

.

.

.

مادر نمــاي قــدرت دنيـــاي خلقـــت است
مادر به مـا ز ايــزد يكتــا فضيـــلت است
فـردوس را بــــه زير قدمهـــاش مانده رب
كـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.

.

.

خداوندا عزیزم راتویاری کن
پناهش باش ودر حقش توکاری کن
الهی هر چه میخواهدنصیبش کن
خدایا برلبش لبخندجاری کن
روز مادر مبارک!!!!!!!!!

.

.

.

بهترین سلام را درخوشکل ترین کادوی آرزو پیچیده وبابرچسب سلامت به آدرس زیباترین گل بهاری تقدیم وجود نازنینت می کنم.
روز زن مبارک

.

.

.

فقط یه مادر خودش تا چند وقت غذای چند روز پیش رو میخوره،ولی هر دفعه واسه بچش غذای تازه درست کنه.
به سلامتی تمامی مادران دنیا

.

.

.

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

.

.

.

یـــــه دعــــــــــــــــا میــــــکنمــــــ
هـــــــــــمـه بگــــــــــنــــــ آمیــــــــــــــن
خـــــــــــــــــــدایــــــــــا کــــــاری کـــن هـــــــــیچ وقـــــــتـ هیــــــــــچـ مـــــــادری
از فــــــــــــرزنـدش نــــــــرنجــــــــــه

*مامان گلم روزت مبارک*

.

.

.

تاج ازفرق فلک برداشتن
جاودان آن تاج برسرداشتن
دربهشت آرزویی یافتن
هرنفس شهدی به ساغرداشتن
برتوارزانی که مارابهتراست...........
لذت یک لحظه( مادر)داشتن...
روزمادربرهمه مادران خوب ومهربان ایران زمین مبارک

.

.

.

نفسم، معنای حقیقی عشق و دوست داشتن را در نگاه پاک تو یافتم.
روزت مبارک عزیزم. تنها تکیه گاه منی
خیلی دوست دارم...

.

.

.

مادر، کلمه ای به وسعت هستی، چگونه با کلمات توصیفت کنم؟؟؟
خدایا میگی بهشت زیر پای مادران است. از بهشت بهترم داری؟ میخوام واسه زیر پاها مادرم.....

.

.

.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) :هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند

.

.

.

گفتم مادر..
گفت جانم...
گفتم درد دارم..
گفت دردت به جانم..
گفتم گرسنه ام..
گفت بخور از سهم نانم...
گفتم کجا بخوابم؟؟
گفت روی چشمانم...
اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،،
همیشه از درد و رنج گفتم!!
به سلامتی مادر،،
برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،،
هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام.....
روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک....

.

.

.

عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نوریعنی خواهر
هرچه هستی عشق صبر مهر یانور روزت مبارک

.

.

.

آبی ترین
دریایی ترین
و آسمانی ترین
تقدس زندگی مان
دستانتان را بوسه میزنیم..
روز مادر مبارک

.

.

.

م : محبت
ا : ايثارگر
د : دلسوز
ر : راز دار
اينا يعني مـ ـ ـ ـ ـ ـ ـادر

.

.

.

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید...
مامان مهربونم فرشته ی زندگیم روزت مبارک

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس مناسبتی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : 1 اس ام اس روز زن 93 , پیامک روز زن 93 , اس ام اس براي روز مامان , اس ام اس زيبا براي مادر , روز مادر مبارك , روز زن مبارك , اس ام اس روز مادر 93 , اس ام اس روز مادر , اس ام اس روز مادر1393 , اس ام اس تبریک روز مادر , اس ام اس تبریک روز مادر 93 , اس ام اس تبریک روز مادر 1393 , پیامک روز مادر , پیامک روز مادر 93 , پیامک جدید روز مادر , اس ام اس جدید تبریک روز مادر ,
بازدید : 180
تاریخ : یکشنبه 31 فروردین 1393 زمان : 10:00 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود