اس ام اس عاشقانه ۹۲

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 307
باردید دیروز : 630
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,201
بازدید ماه : 6,919
بازدید سال : 78,410
بازدید کلی : 5,978,309
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۲

love اس ام اس عاشقانه ۹۲

ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم

::

در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست…

::

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس، گل جاوید ایام! تو را صد سال نوری دوست دارم

::

فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی

::

درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم.

::

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است

::

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

::

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟
بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

::

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!

::

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم

::

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو ..
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

::

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست

::

با تو یک کاسه آب، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.

::

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
“وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین . . .

::

در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز .

::

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون
اما چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش . . .

::

با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

::

در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست / چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز / دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست . . .

::

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
“خوب نیستم . . .

::

در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند
من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش . . .

::

قلب عزیز لطفا خفه شو و در همه کارها “دخالت” نکن !
همان کـه خون “پمپاژ” کنی کافیست
اگر هم “خسته” شدی اجباری نیسـت به کار . . .+++

::

خوشی با خوبی فرق دارد
به خاطر خوبی ها
از خیلی خوشی ها ، باید گذشت . . .

::

صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم . . .

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 9


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه توپ , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه خفن , اس ام اس عاشقانه رمانتیک , اس ام اس عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشقانه سنگین , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه مهر ۹۲ , عاشقانه ,
بازدید : 198
تاریخ : شنبه 13 مهر 1392 زمان : 10:56 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود