جملات غمگین و گریه دار

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 113
باردید دیروز : 1,462
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 3
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 8,187
بازدید سال : 79,678
بازدید کلی : 5,979,577
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

جملات غمگین و گریه دار



من همونم که میگفتی به هزار گریه میارزه
پس نزا از غمه دوریت شونه های من بلرزه
.
.
.
لحظاتی وجود دارند که دراز کشیده ای و خیره به آسمان و یک چیزی مثل صاعقه وجودت را خالی میکند.
زیرلب میگویی : دیگه مهم نیست !
.
.
.
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !
.
.
.
تمام زندگی ام را حراج کردم ولی او رفت و گفت : هیچ ارزانی بی علت نیست !
.
.
.
بعد تو یه صداى مزاحمى هیچوقت ولم نکرد !
یه صداى مبهمى که هر دم تو گوشم میگفت : باختى …
.
.
.
تقویم دنیایم این سالها پرشده است از قرمز های بی دلیل …
اینجا که نباشی ، زندگی ام تا اطلاع ثانوی تعطیل میشود !
.
.
.
حواسم را پرت کرده ای …
آنقدر دور که دیگر یادم نیست “تو” رفته ای و “من” حواسم نیست !
.
.
.
هرچه لباس می پوشم افاقه نمی کند ، نبودنت کنارم زمستان سختی است.
.
.
.
ماشین به راه افتاد … حس میکنم اما چیزی از من به جا مانده ؛ بر روی سینه می گذارم آهسته دستم را … جای دلم خالی!…

.
.
.
ارزش دل قد یک مورچه است !!!
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.
.
.
.
نمی توان هیچ کس را مجبور به انجام کاری کرد ، مجبور به داشتن حسی … در نهایت به جایی می رسی که میفهمی هرکس دلیل خودش را دارد و فقط میتوانی امیدوار باشی تا دلیل کسی بشوی و دلیل کسی بمانی …
.
.
.
قحطی همدم است؛ من به خوشآمد گویی تابلوی خیابان هم دلخوشم.
.
.
.
چه غم انگیز است سرنوشت ماهیِ کوچک وقتی به هوای جفت خود به اقیانوس می زند و نهنگ ها عاشقش می شوند.
.
.
.
آرزو کردند باران ببارد ولی خبر نداشتند مترسک فقط دلبسته ی سایه ی خود بود !
.
.
.
گرچه همه بودند اما تو که نبودی و بودن همه نبودن بود تا بودن …
تو نبودی و من در فراقت تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم !
.
.
.
کابوس امشبم شده ای تو ؛ دوم شخص مفردی که زمزمه ی دوستت دارم را در گوشم نجوا میکرد و حال میگوید برو …
تک فعلی که هیچگاه انتظار شنیدن صیغه ی امرش را نداشتم !
.
.
.
جمله “بی تو میمیرم” را هیچوقت باور نکن …
من بی تو هنوز زنده ام ، زنده ای که روزی هزار بار آرزوی مرگ دارد !
.
.
.
بزرگ که میشوی ، غصه هایت زودتر از خودت قد میکشند ، دردهایت نیز …
غافل از اینکه لبخندهایت را در آلبوم کودکی جا گذاشته ای …
.
.
.
خسته ام از هر چیزی که نبودنت را به رخم می کشد …
از همه چیز !
.
.
.
غمگینم همانند گمشده ای که بجای اینکه دنبالش بگردند ، بیشتر فراموشش میکنند …
.
.
.
بعضی درد ها را باید نوشت
بعضی درد ها را باید گفت
بعضی درد ها را باید کشید …
درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 9


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه و احساسی , اس ام اس عاشقولانه , اس ام اس غمگین خودکشی , اس ام اس غمگین و سوزدار , اس ام اس غمگین گریه دار ,
بازدید : 1387
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392 زمان : 19:53 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (1)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1392/03/12 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود, ممنون


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود