فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت 92

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 292
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,556
بازدید ماه : 6,274
بازدید سال : 77,765
بازدید کلی : 5,977,664
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت 92


فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید لازم شود به افراد و موقعیت های مختلفی رو بیاورید. ولی چیزی هست که شما را بازمی دارد. به ندای درونی خود گوش دهید و در حال حاضر محافظه کار بمانید. چیزهای عمیق تری هست که باید به آنها فکر کنید. تحت تأثیر انرژی امروز کائنات، با کسی ارتباطی عمیق برقرار می کنید. این چیزی نیست که بتوان برایش برنامه ریزی کرد یا دنبالش گشت. معمولاً این چیزها غیرمنتظره هستند، ولی رضایت می آورند. ذهن  و دلتان را باز نگه دارید. کشمکش ذهنی در چند هفته آینده برایتان موضوعی عادی می شود. دیگران با شما موافق نیستند و از گفتن این موضوع به شما نمی ترسند. شما موضعی دفاعی می گیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حس می کنید چیزی مثل سنگ شما را از حرکت بازداشته است. هر چه بیشتر با این بازدارنده جلو می روید، حس می کنید سرعت شما کمتر شده است. پس توقف کنید و این مانع بازدارنده را زمین بگذارید و خودتان را آزاد کنید. این توقف در مسیر باعث می شود در بلندمدت بیشتر پیشرفت کنید. انرژی امروز برایتان شادی آور است. به احتمال زیاد دلیل آن رویداد اجتماعی خاصی است که در آن شرکت می کنید. اگر سعی کنید با فرد خاصی ارتباط برقرار کنید و گفتگویی را آغاز کنید، تأثیر آن برایتان باور نکردنی است. تردیدی که در مورد موقعیت خاصی دارید باعث می شود که احساس عدم کفایت و بی مصرفی کنید. به خودتان سخت نگیرید. واقعیت این است که شما همه اطلاعات لازم برای اقدام کردن را ندارید. این اطلاعات در دو هفته آینده به دستتان می رسد.

فال روزانه متولدین خرداد

همین حالا باید با بعضی افراد قطع رابطه کنید. شاید نباید زیادی روی افرادی مایه بگذارید که ارزشش را ندارند. تا وقتیکه از شر بندهای غیرضروری خلاص نشوید، قدر آزادی را نمی دانید. کمی هم استراحت کنید. یک تماس جالب و غیرمنتظره باعث می شود که رابطه جدیدی آغاز شود. به سرعت هر دوی شما در می یابید که این ملاقات دیداری عادی و ظاهری نیست. کیمیای خاصی بین شما وجود دارد. هر دوی شما می خواهید آن را کشف کنید. در چند هفته آینده شغلتان به خوبی جریان می یابد. نکته اینجاست که باید راحت باشید. تنبلی خیلی راحت است و تلاش کمتری نتایج کمتری برایتان می آورد. پس بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید این ضرب المثل را سرلوحه کارتان قرار دهید: کار نیکو کردن از پر کردن است. هرچه در بعضی از مسائل زندگی بیشتر احتیاط کنید، چیزهای جدیدتر و هیجان انگیزتری برایتان پیش می آید. جلو بروید و به بعضی ها نه بگویید و احساس بدی درباره اش نداشته باشید. به خودتان برسید و نیازهایتان را تأمین کنید. به اطرافیان خود هم رسیدگی کنید. شاید امروز احساسات خود را نتوانید مثل قبل بیان کنید. به شدت در مورد او فکر می کنید و نمی دانید چه اتفاقی برایش افتاده است و می خواهید با او صحبت کنید و از حالش باخبر شوید. در محل کار نمی توانید با کسی چشم در چشم دیگران شوید و این روند تا چند هفته آینده ادامه می یابد. به یاد داشته باشید که ارتباطات و درک متقابل یک خیابان دوطرفه است.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بهتر است سرعت تان را کم کنید. چه بطور واقعی چه مجازی. این پیام را جدی بگیرید. زیاد احساساتی نشوید تا نتیجه بدی نگیرید. این برای خودتان خوب است. شکایت نکنید. تفکر شما بسیار سریع است. متوجه می شوید که چیزی که قبلاً ساعت ها وقتتان را می گرفت امروز در چند دقیقه انجام می شود. این روند تا چند هفته ادامه می یابد، از این زمان به نفع خود استفاده کنید. معمولاً وقتی تصمیم می گیرید که اقدام خاصی را انجام دهید با مخالفت طرف مقابل روبرو می شوید. در حال حاضر از گفتن آنچه می خواهید به طرفتان خوشحال هستید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مهارت های خود را به اشتراک بگذارید. متوجه می شوید که در نقش معلم قرار گرفته اید و اگر دانش خود را منتشر کنید چیزهای بیشتری یاد می گیرید. در صورت مطرح شدن سوال تحقیقات بیشتری انجام دهید. اطلاعات با سرعتی باورنکردنی به سمتتان می آید و رسیدن به آن برایتان سخت می شود. لازم نیست همین حالا به همه آن اطلاعات رسیدگی کنید. بعداً می توانید این کار را بکنید. به خودتان فشار نیاورید. رم یک روزه فتح نشد! رسیدن به سرعت عشقتان هم برایتان سخت می شود. او بیش از پیش احساساتی شده است و شما از خودتان می پرسید که چگونه می توانید احساسات خود را به او بگویید. بهتر است این موضوع را به روز دیگری واگذار کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نیروی دیگران را دست کم نگیرید. شاید نیروی آنها پراکنده باشد ولی می دانید که دانایی و دانش زیادی برای به اشتراک گذاشتن هست. باید جستجو کنید و این دانش را کشف کنید. ذهن شما بیش از پیش کنجکاو است. تشنگی فراوانی برای کسب اطلاعات و دانش دارید. در دو هفته آینده این روند ادامه می یابد. در مورد عشقتان چند موضوع کشف می کنید. این باعث می شود که برداشت شما از آنچه در روابط عشقی می گذرد عوض شود. این احتمال هم هست که مسیر رابطه شما بسیار مثبت و خوب باشد. با جریان پیش بروید.

فال روزانه متولدین آبان

داشتن دانش درونی در مورد چیزی کافی نیست. مردم به واقعیت نیاز دارند تا به آنچه می گویید ایمان بیاورند. این روند در دو هفته آینده ادامه می یابد. پس همیشه شواهد و مدارکی در اختیارتان باشد. به یاد داشته باشید که نیروی نیکوکارانه ای در درون شما هست که شما را دوست دارد. همیشه شانه ای برای گریه کردن روی آن دارید، حتی اگر ملموس نباشد. حتی در تاریک ترین لحظات، هیچ وقت تنها نیستید. در مورد رابطه خاصی نمی دانید چکار کنید. شاید از خودتان می پرسیدید که چرا آن فرد خاص جذابیت های شما را فراموش کرده است. امروز متوجه می شوید که او عمداً این کار را نمی کند، شاید دلیل خوبی برای کارهایش داشته باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز از گفتن واقعیت ها نترسید. اغلب اوقات افراد شک می کنند که احساس واقعی شان را بگویند یا نگویند، زیرا فکر می کنند کاملاً مشخص و واضح است. واقعیت این است که اغلب مردم نمی توانند ذهن هم را بخوانند و نشانه هایی که برایشان می فرستید را رمزگشایی کنند. با آنها رک صحبت کنید. اگر مهمانی می گیرید، شاید سورپرایزی داشته باشید. کسی که فکر می کردید به شما نزدیک است خود واقعی اش را نشان می دهد. و کسی که زیاد به او اعتنا نمی کردید ناگهان در چشمتان بزرگ می شود. سفر کوتاه کاری در چند هفته آینده برایتان اتفاق می افتد. شاید برای تکمیل پروژه خاصی یا انجام تحقیقی خاص فرستاده شوید. در هر صورت از این تغییر روتین بهره ببرید.

فال روزانه متولدین دی


امروز برای گرفتن توصیه و مشورت به بزرگترها مراجعه کنید. با والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود در مورد مسائلی حرف بزنید که حس زیادی به آنها دارید. رابطه داشتن با بزرگترها همیشه خوب است و به شما کمک می کند که موانع را پشت سر بگذارید و مشکلات خانوادگی را به آسانی حل کنید. شاید حس کنید بهتر است رابطه فعلی خود را تمام کنید و از تنهایی لذت ببرید. ولی قضیه این است که هر دوی شما به کمی زمان نیاز دارید تا خودتان را شارژ کنید و دوباره به هم بپیوندید. در محل کار در ابتدا از مانع اطلاعاتی سر راهتان در چند هفته آینده تعجب می کنید. ولی باید قدم به قدم جلو بروید و گیج و سرگشته نشوید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید بتوانید چند خط شعر بگویید. از این کار به عنوان تمرینی برای آرام کردن اقیانوس احساسات خود استفاده کنید. شاید متوجه شوید که بیشتر توفان درونی شما کم کم آرام می شود. بگذارید کلمات این توفان و آرامش را بیان کنند. گاهی بعضی چیزها به روش های غافلگیرکننده ای اتفاق می افتند. وقتی بعداً به این چیزها می نگرید و به نحوه شروع آنها فکر می کنید، برایتان غریب به نظر می رسند. متوجه می شوید که بعضی چیزها تصادف و شانس نیستند. شاید فردی که ملاقات می کنید جواب یکی از دعاهایتان باشد. ارتباط با دیگران در محل کار در دو هفته آینده قوی می شود. پیشرفت زیادی می کنید. در آینده می توانید با این پیشرفت به اهدافتان برسید. پس از این زمان بطور مفید و عاقلانه ای استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

فقط به این دلیل که احساسات شما امروز قوی هستند دلیل نمی شود که آنها را با دیگری در میان نگذارید. با بررسی آنها و گفتن آنها به نزدیک ترین کس خود، بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خود را به فقط به یک نفر محدود کنید تا شخص ثالثی به شما آسیب نزند. باید بنشینید و خوب به همه چیز فکر کنید. در مورد گفتگوی جالبی که با فردی داشتید، فکر می کنید که می توانید همدیگر را بهتر شناخته و آینده خود را بسازید. چیزی که فوراً متوجه اش می شوید شوخ طبعی طرف مقابل است. شما از صحبت با او لذت می برید و می خواهید دوباره او را ببینید. امروز یک ایده یا مشکل کوچک ذهن شما را به خود مشغول کرده است. هرچه بیشتر روی آن تمرکز می کنید، بیشتر دیوانه می شوید. سعی کنید هدف و چشم انداز خود را از دست ندهید. این الگو در دو هفته آینده تکرار می شود.

درباره : طنز و سرگرمی , فال و طالع بینی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال ماه های مختلف , طالع ماه های مختلف 92 , فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت 92 , فال خرداد 92 , فال نیمه 2 اردیبهشت ,
بازدید : 427
تاریخ : شنبه 21 اردیبهشت 1392 زمان : 18:16 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود