اس ام اس تبریک تولد ۱۳۹۲

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 4
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 546
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,810
بازدید ماه : 6,528
بازدید سال : 78,019
بازدید کلی : 5,977,918
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس تبریک تولد ۱۳۹۲



تک تک ستاره های عمرت بلند و والا
باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا
امروز روز تولدته عزیزم
عزیزمی ، دوستت دارم به مولا
.
.
.
تمام آدما فدات / خوش به حال مامان و بابات
تو امروز اومدی و ما شدیم کیش و مات
تولـــــــــدتـــــــــ مبـــــــارکــــــــ
حالا برو بخواب که دیر نشه لالات !
.
.
.
روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک
.
.
.
دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک
.
.
.
تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و میگویم:
تولـــــدت مبارک بهترینم
.
.
.
رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست که بگم چقدر برات میمیرم
.
.
.
میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه
آخه تو تنها گل باغچه قلب منی… گل من تولدت مبارک !
.
.
.
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد
هماره شمع وجود تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد !
تولدت مبارک
.
.
.
این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت
.
.
.
باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم
و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم
اما این لحظه همه جملات فرار کردند,
همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
سالروز شکفتندمبارک عشق من….
.
.
.
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن .
من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک !
.
.
.
آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد
آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد
گویند که عشق هدیه پاک خداست
این هدیه هزار بار تقدیم تو باد
تولدت مبارک . . .
.
.
.
آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگی امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک
.
.
.
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست
تولدت مبارک . . .
.
.
.
ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . .
تولدت مبارک
.
.
.
یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟
تا کی میخوای فرشته بمونی ؟؟؟ هاااا ؟!؟!؟
فرشته من ، تولدت مبارک . . .
.
.
.
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .
.
.
.
واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .
.
.
.
ﺍﺯ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺭﻧﮕﻢ ﭘﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
تولدت مبارک
.
.
.
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست . . .
.
.
.
وقتی نگاه تو به دنیا افتاد
یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت
نام تو سر زبان گلها افتاد
تولدت مبارک . . .
.
.
.
وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته
با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته
روز میلادت مبارک عزیزترینم
.
.
.
چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
دنیای من ، تولدت مبارک . . .
.
.
.
ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی
تـــــــــولدت مبارکـــــــــــــــ
.
.
.
سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .
.
.
.
تنها بهانه نفس کشیدنم سالروز تولد آسمانیت تمام رزهای سرخ عشق میخک های صورتی وفا و یاس های سفید مهربانی را تقدیم وجود پر مهرت میکنم تولدت مبارک
.
.
.
هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتــــــــــــــــــ مـــــــــــبارک
.
.
.
در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.
تولدت مبارک
.
.
.
امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .
تولدت مبارک
.
.
.
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
.
.
.
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک . . .
.
.
.
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .
.
.
.
پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
تولدت مبارک
.
.
.
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است، بهانه ی زندگیم تولدت مبارک
.
.
.
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
لمس بودنت مبارک

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس مناسبتی ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس تشریفاتی تبریک تولد , اس ام اس تولد , اس ام اس جدید تبریک تولد , اس ام اس رسمی تبریک تولد , اس تولد ,
بازدید : 489
تاریخ : شنبه 07 اردیبهشت 1392 زمان : 11:34 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود