اس ام اس های احساسی جدید

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 277
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,541
بازدید ماه : 6,259
بازدید سال : 77,750
بازدید کلی : 5,977,649
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس های احساسی جدید

 


احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است . . .
.
.
.
ای کاش تیم احساسم انقدر قوی بود که هیچ کس جرات بازی با آن رانداشت . . .
.
.
.
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .
.
.
.
میدونی قشنگترین احساس چه وقتیه !؟
وقتی برمیگردی ، یواشکی به عشقت نگاه کنی . . .
می بینی که اونم داشته بهت نگاه میکرده . . . !
.
.
.
همیشه تو را در نفس هایم احساس می کردم ، تو همیشه همراه من بودی ! علت جدایی تو از من ، من بودم !
.
.
.
قلبم رو که تکه تکه کردی ، کارت که تموم شد صدایم کن تا خرده های احساسم را از روی زمین جمع کنم . . .
.
.
.
گاهی عمر تلف میشود به پای یک احساس !
گاهی احساس تلف میشود به پای عمر !
و چه عذابی میکشد کسی که هم عمرش تلف میشود هم احساسش . . . !
.
.
.
گریه شاید زبان ضعف باشد ، شاید کودکانه  ، شاید بی غرور ، اما هر وقت گونه هایم خیس می شود می فهمم نه ضعیفم ، نه کودکم ، بلکه پر از احساسم . . .
.
.
.
بعد از اینکه بازی با احساسم تمام شد بذارش سر جاش ، لطفا . . .
.
.
.
دلم احساس غم دارد ، در این انبوه ویرانی . . .
کمی تا قسمتی ابری و شاید باز بارانی . . .
.
.
.

گاهی دنیایی از حرف داری و کلمه ای نیست ! چه احساس تنگی !
و گاهی فقط باید دل به نغمه ای موسیقی بسپاری ! وآرام بگذری . . . !
.
.
.
احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی . . .
.
.
.
آنقدر هوای حوصله ام سرد است ، که انگشتان احساسم سِر شده است .
خدا جان ، دیگر توان خواستن ندارم ؛ امشب ، تو دعا کن . . .
من می گویم : آمین !
.
.
.
کودک درونم ، هرچند بازیگوش باشد ؛ با احساس کسی بازی نمی کند . . .
.
.
.
و اینک باران برلبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش میدهد تا شاید از لحظه های دلتنگی عبور کنم . . .
.
.
.
احساسم را نمی فروشم ؛ حتی به بالاترین بها . . . !
ولی آنگونه که بخواهم خرج میکنم !
برای آنهایی که لایق هستند . . .
.
.
.
به گمانم یادت پنجره ی احساسم را، میکوبد . . .
زیرا که در دلم هوای دلتنگی بر پاست . . .
.
.
.
سکوت میکنم احساسم را هیچکس محرم نیست !
هیچکس ، حتی بهترین کسم . . .
.
.
.
دلم که گرفته ساز میزنم گاهی برای دلم ، زیر آواز میزنم . . .
دلم که میگیرد نام تو را داد میزنم . . .
دلم که میگیرد گاهی فقط آرام طعنه به احساس میزنم . . .
حالا دلم گرفته . . .
.
.
.
در زندگی به کسی اعتماد کن که بهش ایمان داری ، نه احساس !
.
.
.
دلم احساس غم دارد / در این انبوه ویرانی
کمی تا قسمتی ابری / و شاید باز بارانی . . .
.
.
.
جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدیم !
تو به فراغت ، من به فراقت یک حرف تفاوت که مهم نیست . . .
.
.
.
دلت دریاست میدانم
پر از احساس بارانی و این زیباست میدانم
در این ایام نورانی دعایم کن
که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : sms ehsasi , اس ام اس احساس , اس ام اس احساسی و عاشقانه , پیامک احساساتی جدید , مسیج جدید احساسی ,
بازدید : 934
تاریخ : شنبه 07 اردیبهشت 1392 زمان : 11:24 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود