فال میوه

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 136
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,400
بازدید ماه : 6,118
بازدید سال : 77,609
بازدید کلی : 5,977,508
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

فال میوه

فال میوه

میوه مورد علاقه شما کدام است؟

 

پرتقال

بسیار خجالتی هستید واطرافیان به شما اعتماد دارند . فردی با اراده و جدی هستید و صبرتان زبان زد عام وخاص است . شریک زندگى خود را با دقت و تمام احساس قلبى تان انتخاب مى نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگارى اجتناب مى کنید.

 

هلو

شما فردی رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما مى افزاید. رفتار ناشایست دیگران را خیلى سریع مى بخشید و فراموش مى کنید زیرا رفتاری دوستانه با همه دارید. براى رفاقت ارزش زیادى قائلید و استقلال طلب و بلند پروازى در شخصیت شما دیده مى شود. کمال طلب، احساساتى، صادق و با وفا هستید.

 

گلابى

برای موفقیت در کارها باید تمام توجه تان را به آن معطوف کنید. گاهى در انجام کارهایتان بى ثبات و متغیر هستید و مایلید که از نتایج سعى و تلاش خود خیلى سریع مطلع شوید. از شرکت در بحث هاى خوب و مفید لذت مى برید. بى طاقت هستید و زود هیجان زده مى شوید.

 

گیلاس

ذهن خلاقى دارید و به دنبال فعالیت هاى خلاقانه هستید. زندگى همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب هاى زندگى مواجه مى شوید. ابراز احساسات برایتان آسان نیست ولی یک شریک زندگى صادق و باوفا هستید. از هیچ چیز به اندازه اینکه در کنار افراد موردعلاقه تان باشید، لذت نمى برید.

 

موز

اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج مى برید و کمى احساس ، ترس در شما دیده مى شود. فردى با محبت، ملایم، خونگرم و دلسوز هستید. شریک زندگى خود را تحت هر شرایطى که از نظر روحى و جسمى داشته باشید، مى پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلى قرار دارد.برخى مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوء استفاده مى کنند.

 

نارگیل

اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى برید ولى در انتخاب شریک زندگى بسیار سخت گیر هستید. فردی جدى، متفکر و اندیشمند هستید. در کارهایتان سرسختى و سماجت دارید . زیرکى، تیزهوشى و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتى شماست. باید مطمئن شوید که در هر زمینه اى و بویژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار دارید.

 

سیب

رک گو هستید و از مسافرت لذت مى برید. اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردى افراطى هستید که از روى انگیزه آنى و بدون فکر قبلى کارى را انجام مى دهید. اشتیاق زیادى براى زندگى کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیانتان بى همتاست.مى توانید خیلى خوب رهبرى یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید.

 

انگور سیاه

به سرعت عصبانى مى شوید ولى خیلى سریع به حالت اولیه باز مى گردید. شما فرد مؤدبى هستید. از زیبایى در هر نوع آن لذت مى برید. فرد محبوبى هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمندى دارید. میل زیادى براى زندگى در شما موج مى زند و از انجام هر کارى که مى کنیم لذت مى برید.

 

آناناس

سعى دارید در روابط خود با دیگران متکى به نفس، صادق و درستکار باشید . به سرعت تصمیم مى گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید.توانایى استثنایى در سازماندهى کارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمى هراسید.به ندرت احساساتى مى شوید و شریک زندگیتان اغلب تحت تأثیر یکرنگى شما قرار مى گیرد ولى اجازه ندهید که به دلیل عدم توانایى شما در ابراز محبت نا امید شود.

درباره : طنز و سرگرمی , فال و طالع بینی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : سرگرمی , شخصیت شناسی میوه , طالع بینی میوه , فال , فال میوه , فال و طالع بینی , میوه ,
بازدید : 477
تاریخ : دوشنبه 19 فروردین 1392 زمان : 23:17 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود