اس ام اس های جالب و ضد حال مخصوص نیمه شب

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 791
باردید دیروز : 630
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,685
بازدید ماه : 7,403
بازدید سال : 78,894
بازدید کلی : 5,978,793
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس های جالب و ضد حال مخصوص نیمه شب



مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است . لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !
.
.
.
سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی !
.
.
.
بین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم ؟!
.
.
.
ویز ویز
ویز ویز ویز
ویز
ویز ویز
ویز ویز ویز

اه این مگسه نمی خواست بزاره تو بخوابی ، کشتمش !
حالا با خیال راحت بخواب !
.
.
.
اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !
.
.
.
یه سوال : اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی ؟
.
.
.
ببین عزیز دلم پاشو …
اگه پا نشی قهر میکنما …
خب دلم برات تنگ شده
جون من پاشو …
پاشدی ؟
افرین عزیزم
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب !!
.
.
.
می دونم خوابی عزیزم . ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره ، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی !
.
.
.
ال سی دی فقط مادیران

شرکت ال جی شما را به ادامه خوابتان دعوت می کند .
.
.
.
دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم . ساعت ۳:۵ شبه !!
.
.
.
سلام ببخشید یه سوال داشتم ، می خواستم ببینم هواپیما بوق داره ؟
.
.
.
اه پیییف !!!
حالمو به هم زدی !!
پاشو برو دستشویی بعد بگیر بخواب !
.
.
.
ببخشید بیدارت کردم میدونم دیگه خیلی قدیمی شده اس ام اس سرکاری نیمه شب ولی خواستم امتحان کنم ببینم هنوز حال میده یا نه !
.
.
.
سلام اس ام اس زدم بگم سحری خواب نمونی یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی !

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس سرکاری و نیمه شب ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 36


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس های جالب و ضد حال مخصوص نیمه شب , اس ام اس نیمه شب سرکاری , سایت اس ام اس , پیامک نیمه شب , مسیج نیمه شب ,
بازدید : 1916
تاریخ : جمعه 16 فروردین 1392 زمان : 1:04 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود