اس ام اس عاشقانه فیس بوکی 93

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 4
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1,523
باردید دیروز : 1,462
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 3
بازدید هفته : 1,523
بازدید ماه : 9,597
بازدید سال : 81,088
بازدید کلی : 5,980,987
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس عاشقانه فیس بوکی 93

https://lh6.googleusercontent.com/-A7awvTyw6gQ/UEQ-yZWoT3I/AAAAAAAAANM/HUFaYOcArh0/w497-h373/u+%2B+me+%3D+love-small.jpg

 

می گویند یکـــ روزی هــست ،
کـه چرتــکـه دسـتـــــ می‌گیـرند
و حسابــــ و کتابــــ می‌کننـد!
و آن روز تـــو بایـد تــــاوان ِ
آن ‌چه ‌با من کردی را بدهی!
فقـط نــمی‌دانم ….
تــاوان دادن آن موقــع تـــو
به چه درد ِ مـن می‌خورد …

.

.

.

مثل عکاســی ماهر نگاهت میکنم…

از نزدیک ترین زاویه ممکن،

و سرت را دقیقا" رو به رویم نگه می دارم

خورشید را روی صورتت پخش می کنــم

و در ذهنم

از امروز تو عکس می گیرم،

برای روزهایی که نیستی…!!

.

.

.

یه وقت به سرت نزند! که شعرهایم را بتکانی…

چرا که رسوا خواهم شد…!

و همه خواهند دید!!

لحظه لحظه تو رادرمیان واژه هایم!!!…

.

.

.

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد…

نگهش دار به موسی شدنش می ارزد…

.

.

.

اتفاق های زیبای زندگیمان کم نبودند

مثل لحظه آشناییمان!

ما عادت کردیم از کنار همه چیز ساده بگذریم. .

.

.

.

اینجا زمین است

ساعت به وقت انسانیت خواب است

عجب موجود سخت جانیست دل

هزار بارتنگ می شود

میشکند

میسوزد

میمیرد

و باز هم میتپد…

.

.

.

تکه های قلبم را با تو قسمت می کنم.

شاید هیچ اثری براین سرمای زمستانی نداشته باشد؛اما.

برای لحظه ای می تونی ،گرمای عشق واقعی را

در دستانت حس کنی!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

حس سرودن شعرهایت

زیبا تر از پیش است

نمیدانم

برای تلخی رفتن من است

یا نگاهی را دوست داشتی و رفته است…

.

.

.

نمی دونم چرا چیزای تلخ این همه طرفدار دارن..

قهوه
شکلات
زیتون
…روزگار
تو!!
تو تلخ ترین شیرینی!!!

.

.

.

سوگند به سیاهی چشمهایت

و به ریزش همیشگی اشکهایم،
که من به خیال با تو بودن نیز قانعم،
خیالت را از من مگیر
که خیالت مهربان ترن تصویر جهان است….

.

.

.

آن که در را محکم می کوبد

قطعا آشناست
آن که در را آهسته می کوبد
قصد آشنایی دارد
و آن که پشت در نشسته
… یقینا از همه عاشق تر است
و من سال هاست که پشت درتو نشسته ام
در را باز کن…
و مرا دعوت کن به مهمانی قلبت…

.

.

.

روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود

اما تو دیگر حاکم نیستی…

.

.

.

اگر باغ نگاهم پر ز خار است / دلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم که با تو بودن / زمستانى ترین روزم بهار است…

.

.

.

گشته در رویش نگاهم محو

مانده در چشمم نگاهش مات
باز هم او را توانم دید ؟
آه ! کی دیگر ، کجا ، هیهات

"مهدی اخوان ثالث"

.

.

.

در شکست جام دل هیچ احتیاج سنگ نیست…

این شقایق را نگاهی سرد پرپر می کند!

.

.

.

فکر بلبل همه آنست که گل شد یارش

گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش…

.

.

.

یاد سهراب سپهری به خیر…

آنکه تا لحظه خاومشی گفت…
تومرا یاد کنی یا نکنی…
من به یادت هستم!!!
آرزویم همه سر سبزی توست…

.

.

.

خط انداخته اند روی دیوار دلم!

خیالت راحت عزیزم!
هیچکس به دیوار خط خطی تکیه نمی دهد
دل داده ام بر باد
هرچه بادا باد …
مجنون تر از لیلی
شیرین تر از فرهاد ..

.

.

.

من!

عاشق نیستم!
فقط گاهی حرف او که میشود،
دلم انگار تب کند،
گرم وسردمیشود
،آب میشود،
تنگ میشود…

.

.

.

هرگاه صدای جدیدی سلام می کند
تپش قلب می گیرم!
من دیگر کشش خدا حافظی ندارم
مرا ببخش
که جواب سلامت را نمی دهم!!…

.

.

.

یک مترسک خریده ام
عطر همیشگی ات را به تنش زده ام
در گوشه اتاقم ایستاده …
درست مثل توست ،
فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند…

.

.

.

کـــــــــــاش گاهی زنــــــــدگی . . . [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] … داشت … !!

.

.

.

گفتم خرابت می شوم، گفتی تو آبادی مگر
گفتم ندادی دل به من، گفتی تو جان دادی مگر
گفتم ز کویَت می روم، گفتی تو آزادی مگر
گفتم فراموشم نکن، گفتی تو در یادی مگر؟؟

.

.

.

این روزها اگر خون هم گریه کنی ,عمق همدردی دیگران با تو
یک کلمه است : " آخـــــــی"

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس دلنشین 93 , اس ام اس های فیسبوکی , اس قشنگ , بهترین جملات فیسبوکی 92 , جملات زیبا و سنگین , جملات فاز سنگین 93 , جملات فیسبوکی 93 , متن هیا فیس بوکی 93 , مطالب داغ فیسبوک 93 , پست برای فیس بوک , جملات زیبا , جملات فیسبوکی ,
بازدید : 706
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 زمان : 9:33 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود