استاتوس فان نوروز ۹۳

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 797
باردید دیروز : 630
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,691
بازدید ماه : 7,409
بازدید سال : 78,900
بازدید کلی : 5,978,799
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

استاتوس فان نوروز ۹۳

http://dl.topnaz.com/2013/03/Sms.jpg

 

اگه مثل من تنهایید..

اگه مثل من بیکارید ..

اگه مثل من مرض دارید ..

یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!

.

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم موقع بارون آمدن فکر می کردم

فرشتگان دیگ های زیادی پر أب دست به دست به خدا میرسوندن

و خدا از اون بالا رو سر ما آب می ریخت

.

.

.

تو را چون بادبادک دوست دارم

مثال پول قلک دوست دارم

تو گفتی بچه ای، باشد،ولی من

تو را قد لواشک دوست دارم…!

 

.

.

.

به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمونی مثل تو قیافه نگیره !

.

.

.

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست !!!

آزادانه به کارت برس

.

.

.

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

.

.

.

………………..
.Oooo…oooO….
../ (….(__)……
…/_)…) \……..
……..(_\………

ببخشین پا برهنه اومدم تو گوشیت

.

میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری

ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!

من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم

ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه !

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه ماشین خودشو با ریموت قفل کنه,

ولی بعدش ۴ تا دستگیره رو امتحان کنه که ببیــنـه قفل شده یا نه!

.

.

.

شونه آدم که هیچی …

شونه تخم مرغم پیدا نمیشه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم !

.

.

.

پروانه اگر سوخت به جهنم … !

می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …

.

.

.

آمپوله
.
کراتینیه
.
کراتینیه . . .
.
. . . واکنشِ پسرا وقتی‌ یکی‌ خوش هیکل تر از خودشون می‌بینن

.

.

.

یکی میره و بر نمیگرده، به نظر شما چی شده؟به نظر من گم شده.

باور نمیکنی نه؟

.

.

.

+۱۸٫
.
.
.
.
-۱۸
اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !

.

.

.

اگه شبا خوابتون نمیبره از :
فقر
بیکاری
بدبختی
و گرانی نیست
شما دچار “بیداری اسلامی” شده اید مطمئن باشید

.

.

.

هر جا سخن از اعتماد است ، نام آن کسی که از اعتمادم سوء استفاده کرد، میدرخشد…

.

.

.

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا

.
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !

.

.

.

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !

.

.

.

عاشقی از زبان عینک فروش

اگر روزی بگویم عاشقم بر من نخندید

که شغلم عاشقی دارد فراوان

بسازم بهر هر چشمی من عینک

گرفتارم کند چشمی چه آسان^_^

.

.

.

دیشب خوابت رو دیدم.با یه لباس نارنجی اومده بودی دم خونمون،

هر چی‌ اصرار کردم بیا تو،قبول نکردی،گفتی‌ نه…فقط زود آشغالارو بیار!

.

.

.

عاغا ما به امید ساندیس و کیک ،کنکور ثبت کردیم

اما امروز سر جلسه کنکور فقط یه آبنبات دادن

بله دوستان ما تو یه همچین منطقه محرومی زندکی می کنیم

.

.

.

میگن خوش تیپ ها عمرشون کوتاهه!

خوش به حالت!حالا حالاها زنده ای!!!

.

.

.

غضنفر به یارو میگه کجا به دنیا اومدی ؟

طرف میگه تو بیمارستان !

میگه آخیی … مریض بودی ؟

.

.

.

شده خواب ببینى که خوابى و دارى مى خوابى و تو خواب خوابو میبینی

که خوابى و تو خوابت خوابیدی و یه نفر مثل خودت خوابه

و داره تو خواب خوابو میبینه بهت بگه:چقدر سرکارى…!!!!!!

.

.

.

آسمان را ستاره زیبا میکند..

باغچه را گل..

عشق را محبت..

بیابان را باران..

چشم را اشک..

و تو را عمل دماغ زیبا میکند !

.

.

.

میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها ۱۰دقیقه زودتر می فهمند.

قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس خنده دار ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس خنده دار 93 , اس ام اس سرکاری , اس ام اس سرکاری 93 , اس ام اس سرکاری جدید , اس ام اس سرکاری فروردین 93 , اس ام اس سرکاری و خنده دار , اس ام اس خنده دار ,
بازدید : 247
تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1393 زمان : 8:23 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود