اس عشق و عاشقی ناز و زیبا

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 1
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 77
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,341
بازدید ماه : 6,059
بازدید سال : 77,550
بازدید کلی : 5,977,449
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس عشق و عاشقی ناز و زیبا

 

\"اس

 

 

 

تو که گفتی نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم
دنیایم رنگـــــــــی می شود




خنکای یک عصر بهاری
کنار شاه بوته یاسی وحشی
میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد
و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد
لطفا به خیالم بیا…



همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد



وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم



چه با قاطعیت حکم میدهی که حواست رو جمع کن
و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !



شعر را دوست دارم
که می‌تواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من بی‌آنکه پیرت کنم
و سنگینی کنم بر شانه‌ات
گاهی به من فکر کن
مثل دستی ناشناس
در بریده ای از عکسی قدیمی



بعضی ها را هرچقدر هـم که
بــــخواهی تــــــــــــــــــمام نـــــــــــــــــــــمی شوند
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان گــــــــــــــــرم است
سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری
هر دم هر لحظه کـــــــــــــــــم مـــــــی آوریشان
و اینجا مــــــــــــــــــــن کــــــــــــــم دارمــــــــــت



خواستم هرچه را که بوی تو می داد بسوزانم
جانم آتش گرفت !



عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی
در کنار احساسی از باران
لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید
احساست را برای لحظه ای به آفتاب
هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد
احساس را باید در قابی از عقل گذاشت
و عاشقانه به آن خیره شد



بگذار مــردم هرچه دلشـــان مــﮯخواهد بگویند!
مــَن فقط از تــو مـﮯ گویــَم
کـلـمـات را مـثل ِ گـلـبـرگ زیـر پـای تـو مـی‌ریـزم
کـه راه گـم نـکـنـی و بـر کـاغـذم بـمـانـی



قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام
کمی بیشتر بمان !



چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی
یکی که بهش اعتماد داری بهت اعتماد داره
از دلتنگی هاش برات میگه از دلتنگی هات براش میگی
آروم میشه آروم میشی
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه
این حس مثل قطره های باران پاکه



حال من خوب است اما عالی می شوم
وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی
نه عزیز من ، تو خوب نیستی

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه , پیام عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بهمن 92 , پیام عاشقانه بهمن 92 , اس ام اس اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس عاشقانه بهمن 92 اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه زمستان 92 , اس ام اس عاشقانه ناز , اس ام اس عشق و عاشقی , اس ام اس ناز , اس ام اس های عاشقانه , اس ام اس پر احساس , جدیدترین اس ام اس عاشقانه , پیامک پیامک عاشقانه 92 ,
بازدید : 360
تاریخ : چهارشنبه 09 بهمن 1392 زمان : 11:28 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود