اس ام اس رودست خوردن

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 3
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 104
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,368
بازدید ماه : 6,086
بازدید سال : 77,577
بازدید کلی : 5,977,476
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس رودست خوردن

\"\"



ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﻪ ﺑﺮﺩﺍﺭ
+ ﺧﺐ
- ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻦ ﺯﻣﯿﻦ
+ ﺧﺐ
- ﺷﮑﺴﺖ ؟
+ ﺁﺭﻩ
- ﺣﺎﻻ ﺍﺯﺵ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﻦ
+ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻟﯿﻮﺍﻥ . ﻣﻨﻈﻮﺭﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
- ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﺷﺪ ؟
+ ﻧﻪ . . .
- ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﯽ . . . ؟
.
.
.
می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید “ حکمتی ” باشد . . .
.
.
.
من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛ تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !
.
.
.
من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم . . .
نام مرا گذاشتند “ با جنبه ”
بی انکه بدانند خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود . . . !
.
.
.
حـــــــس می کنـــــــــم دنیـــــــــا خـــــــالیـــــــست . . .
مـــــگــــر تــــــــــو چـنـــد نـــفــــــــــر بــــودی !
.
.
.

ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . .
.
.
.
کاش انقدری که آدما دلمون رو شکستن یه بارم خلوتمونو میشکستن . . .
.
.
.
شکستن دل ، به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛ از بیرون همه‌چیز روبه‌راه است، اما هر نفس، درد ا‌ست که می‌کشی . . .
.
.
.
گفتی که عشق من کمه
حرف هام برات پر از غمه
تو سینه قلب من شکست
رو بوم دل غروب نشست
.
.
.
اون روز که دلمو شکستو تنهام گذاشت پیش خودم گفتم : وقتی برگرده منت کشی براش ناز میکنمو الکی بهش میگم دیگه نمیخوامشو دلمو شکسته . چند روز بعدشم اومد یه چیزی تو دستش بود که پشتش قایم کرده بود پیش خودم گفتم برام کادو گرفته یکم براش ناز کردمو گفتم : دلمو شکستی دیگه نمیخوامت خندید و گفت :چه خوب ( بگیر کارت عروسیمه )
.
.
.
یک سال قبل ظرفی از دستم افتاد و شکست و به من گفت : فدای سرت عزیزم شکستنی باید بشکنه
و اما دیروز در حالی که ترکم میکرد گفتم دلم رو شکستی و زیر لب گفت : شکستنی باید بشکنه
.
.
.
دلمو شکسته بودن . . .
اومدش . . .
گفتم مواظب دل من میشی آخه تنهاس میترسه !
ی نگاه کرد پوزخند زد گفت دلت اگه ارزش داشت کسی نمیشکستش !
راست میگفت . . .
.
.
.
بعضیها بهتر است در حد یک آرزو بمانند . . .
برآورده شدنشان . . .
به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .
.
.
.
گوشت را تیز نکن ، دلی ک شکست صدا ندارد ، درد دارد . . .
درد !
اگر می خواهی صدای دل شکسته اش را بشنوی چشمانت را باز کن
آنهایی ک از چشمش می ریزد صدای شکسته شدن دلش است ، می شنوی ؟
.
.
.
خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم . . .
دلی که داده بودی شکست !
.
.
.
حــُــــرمت نان از قلب بیشــتر است
آنرا می بوســند ، این را میشـــــکنند . . .
.
.
.
شکستن دل کسی که عاشق توست کار ساده ایست
اگه راست میگی دل کسی رو بشکن که عاشقش هستی . . .
.
.
.
چرا هنوز فکرمی کنی که در دلم جای داری !؟
هیچ ماهی در تنگ شکسته جایی ندارد . . .
.
.
.
بیشتر مواقع پشت جمله ی “ دیگه مهم نیست ”
یه دل شکسته وجود داره . . .

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : sms del shekaste , اس ام اس دلشکسته , پیامک دلشکسته , اس ام اس دپرس شکسته , اس ام اس نارو و رودست خوردن , اس ام اس جدید دل شکسته ,
بازدید : 168
تاریخ : سه شنبه 08 بهمن 1392 زمان : 13:29 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود