اس ام اس اشک و بغض

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 192
باردید دیروز : 132
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,456
بازدید ماه : 6,174
بازدید سال : 77,665
بازدید کلی : 5,977,564
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس اشک و بغض



اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ،
اشک بی کسی ست . . .
.
.
.
به انتهای بودنم رسیدم ، اما . . .
اشک نمی ریزم ، پنهان شدم پشت لبخندی که درد میکنه . . . !
.
.
.
اشک چیست ؟

١ ٪ آب و ٩٩ ٪ احساس
.
.
.
دوباره عود میکند عفونتِ لذیذِ خاطراتِ تو !
کرخت میشوم ، بغض میکنم ، سست میشوم ، گول میزنم خودم را که لیاقت مرا نداشت . . .
.
.
.
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشام جاری شد . . .
از اشک پرسیدم چرا اومدی ؟
گفت : آخه تو چشمات کسی هست که جای من دیگه اونجا نیست . . .
.
.
.
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند !
می گویند حساسیت فصلی است !
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .
.
.
.
درشیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم و فهمیدم که
این بوسه ، بوسه ی جدایی است . . .
.
.
.
من نیامدن َت را قبول کرده ام . . .
بُغض های َم امّا باور نکرده اند !
.
.
.
یاد گرفته ام انسان مدرنی باشم و هر بار که دلتنگ میشوم به جای بغض و اشک تنها به این جمله اکتفا کنم که هوای بد این روزها آدم را افسرده میکند . . . !
.
.
.
انگار سکوت قانون شب است !حتی آنهایی که بیدارند بی صدا گریه میکنند . . .
.
.
.
شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه ، یه درد داره . اما اونی که میخنده هزار تا !
من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده ، اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده . . .
.
.
.
گریه ، بی دلیل بی بهانه ، یک دفعه ، نصف شبی !
عجیب ، آدم را آرام می کنند !
.
.
.
به نام آنکه اشک را آفرید تا شهر عاشقان آتش نگیرد . . .
.
.
.
سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گریه می گیرد بهانه
.
.
.
قطره های اشک بی قرار نوازشگر گونه هایم است ، چه کنم که اشک قشنگترین بهانه است برای گفتن از بی تو بودن ، برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت . . .
.
.
.
کاش میدانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافت !
آنوقت به او میگفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم . . . !
.
.
.
در خلوت دلم ، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشمها
این چشمهای خیس ، همان چشمهاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار . . .
.
.
.
گاهی باید یک نفر دست به صورتت بزند و نقاب خنده ات را بیندازد . . .
آن وقت در آغوشت بگیرد ، یک دل سیر گریه کنی . . .
گریه ات که تمام شد ، در گوشت زمزمه کند :
دیوونه من باهاتم ، دیگه هیچوقت گریه نکن . . . !
.
.
.
هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود . . .

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس متفرقه ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 12


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس اشک درار , اس ام اس اشک و گریه , اس ام اس در مورد اشک , اس ام اس درباره گریه , اس ام اس گریه اور ,
بازدید : 710
تاریخ : پنجشنبه 24 اسفند 1391 زمان : 17:53 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود