اس ام اس برای تبریک تولد رسمی

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 2
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 706
باردید دیروز : 630
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,600
بازدید ماه : 7,318
بازدید سال : 78,809
بازدید کلی : 5,978,708
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس برای تبریک تولد رسمی






امروز روز توست، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک
.
.
.
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم
.
.
.
روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است …
.
.
.
امید سال های از دست رفته ام

امید روزهای بی کسی ام

تولدت هر سال بی تو آغازی است

برای عاشق تر ماندنم

بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن می گیرم

و ساده می گویم حس بودن دوباره ات مبارک!
.
.
.

میلادت ای دوست مبارک باشد

پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد

ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد

دلـشاد ازین اهل جماعت باشد
.
.
.
با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک
.
.
.
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است

در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک …
.
.
.
میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مبارک، بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد
.
.
.
آرزو می کردم که درجشن میلادت

تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت!

تولدت مبارک …
.
.
.

تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک
.
.
.
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی!

امروز را سرافراز کردی

و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک
.
.
.
روز تولد تو  روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه  بر این دل بیابان

روز تولد تو  گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک
.
.
.
تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس مناسبتی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : پیام کوتاه تولد رسمی , اس مس تبریک تولد رسمی , اس ام اس تولد دیماه 92 , اسمس تولد رسمی , اشعار تولد رسمی ,
بازدید : 405
تاریخ : شنبه 07 دی 1392 زمان : 15:14 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود