اس ام اس غمگین و فاز سنگین جدید ویژه سال ۹۲

اس ام اس غمگین و فاز سنگین جدید ویژه سال 92

 

عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!!
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است!!!
.
فیزیک این را هم بعدها ثابت میکند…
در روزهای بارانی،جای خالی آدمها پررنگتر میشود!
.
به آبنده بگویید نیاید ، حال من آینده ای که در گذشته انتظار داشتم نیست . . .
یک جای کار می لنگد !

 

.

اس ام اس غمگین

.
واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم
قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی

.

اس ام اس غمگین

.
من ان خزان زده برگم که باغبان طبیعت برون فکنده ز گلشن به جرم چهره ی زردم
.

اس ام اس غمگین

.
چراهربارکه باخودم می گم—به جهنم که رفت
باز
بغض گلومو میگیره
.

اس ام اس غمگین

.
آخرین حرف دلم: عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند ..
.

اس ام اس غمگین

.
بد باختن یعنی یه عمر تلاش کنی شاه بشی اما بعد بفهمی بی بی دلت عاشق سربازه….
.

اس ام اس غمگین

.
ساده نیست…
گذشتن…
از کسی که!!!
گذشته هایت را…
ساخته است…
.

اس ام اس غمگین

.
دنیـای این روزهای من روزهایـ ـی است که درجا می زند و نـمی گـذرد!
.

اس ام اس غمگین

.
چقدسخته تو گریونی ولی اون اره میخنده
قسم میدیش که برگرده ولی اون از تو
“دل”کنده….
.

اس ام اس غمگین

.
چه دلمان بخواهد،چه دلمان نخواهد. خدا یک وقت هایی دلش نمیخواهد، ما چیزی را که دلمان میخواهد، داشته باشیم!
.

اس ام اس غمگین

.
ازکنارم ردشد بی محلی اش آزارم نداد اما اذیت شدم وقتی که گفت ندیدمت!
.

اس ام اس غمگین

.
زمانی شعر میگفتم برای غربت باران ، ولی حالا خودم تنهاترم …
تنهاتر از باران
.

اس ام اس غمگین

.
به دنیا آمدیم
اما
دنیا به ما نیامد!!!
.

اس ام اس غمگین

.
این روزا زیادی ساکت شده ام
نمیدانم چرا حرفهایم به جای گلو،
از چشمانم بیرون می آیند…
.

اس ام اس غمگین

.
دلـَــــم،
پُــر از زَخــــم هایی ست که
قرار است وقتی بـــزرگ شدم
فراموشــشان کــنم…
.

اس ام اس غمگین

.
یادمان باشد در این گرانی،
احساسمان را خرج بی احساسی های کسی نکنیم که سرانجامش ورشکستگی است!
.

اس ام اس غمگین

.
امروز دوباره دلم شکست
از همان جای قبلی!
کاش میشد اخراسمم نقطه گذاشت تا
دیگر شروع نشوم
کاش میشد فریاد بزنم (پـایـانـــ)
دلم خیلی گرفته
اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد
آدمها از دور دوست داشتنی ترند!